ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ 2018-07-23T10:20:08+00:00

טיפים לביצוע ניקיון לאחר שיפוץ

מפעם לפעם, כשאנחנו זקוקים לשינוי בבית, אנחנו בוחרים לבצע שיפוצים. ייתכן שמדובר בשיפוץ קטן, צביעת קירות, תכנון מחדש של חלוקת החלל ברחבי הקומה, או בנייתם של קירות גבס מעוצבים. כך או כך אין ספק כי רגע לאחר שהפועלים עוזבים את הבית והשיפוץ שתוכנן בקפידה הסתיים, הגיע הרגע להשקיע עוד קצת מאמצים ומשאבים גם בסדר ובניקיון. זאת משום שבתהליך השיפוץ בוודאי הצטברו לכלוך ואבק, וגם הרצפות ספגו מכה לא פשוטה בעקבות הזזת רהיטים ושאריות צבע שנצמדו אל האריחים. אם כן, איך ניתן לבצע ניקיון לאחר שיפוץ בצורה נכונה, על מה חשוב להתמקד ואיך בעצם תעשו את זה כמו שצריך?

מתנקים משאריות האבק

ניקיון לאחר שיפוץ מחייב בעיקר שימוש מאסיבי בחומרי ניקוי איכותיים שיאפשרו לנקות כל גרגר אבק שנשאר בבית, כל טיפת לכלוך וכל כתם שנותר. אם אתם עושים זאת בעצמכם מומלץ שתבדקו היטב גם את הפינות המוסתרות יותר, למשל – האם הצטבר אבק מעל ארונות המטבח? האם הספות זקוקות לשאיבה יסודית? ומה מצבם של אריחי הריצוף רגע לאחר שהזזתם את הריהוט?

מנקה מקצועי או חברת ניקיון?

בניסיון לשקם את הבית ולבצע ניקיון לאחר שיפוץ בוחרים לא מעט אנשים להיעזר בגורם חיצוני, מקצועי, שיעשה זאת במקומם ויאפשר להם להמשיך בשגרה מבלי להזדקק לבגדי עבודה מתאימים או למאמצים פיזיים ניכרים. השאלה העיקרית שמטרידה אותם היא האם עדיף להזמין מנקה פרטי או חברת ניקיון. לכל שיטה יש יתרונות משלה כמובן, כאשר מנקה פרטי זוכה לעדיפות לרוב בגלל המחיר. עם זאת, חברת ניקיון יכולה להבטיח לכם איכות ניקיון גבוהה יותר, ציוד מתקדם, חומרי ניקוי מתאימים ובעיקר גמישות לצרכים שלכם. אם תבחרו בחברה מקצועית וטובה תוכלו גם ליהנות משירותי פוליש לרצפה ומשלל אפשרויות נוספות בהתאם למצב הבית או המשרד וכן בהתאם לציפיות ולדרישות שלכם.

בחרו באיכות ולא במחיר

מחירו של ניקיון לאחר שיפוץ הוא חשוב, ואין ספק שאתם רוצים וצריכים להימנע מעלויות מופרזות. עם זאת, מחיר נמוך מדי הוא לא ערובה לתוצאה טובה, אלא להיפך. חברה שמציעה מחיר נמוך עשויה לשלוח אליכם צוות שאיננו מנוסה, ציוד שאיננו מתאים או חומרי ניקוי זולים שלא יעשו את העבודה המצופה. כמובן שאין זה אומר שיש לבחור בחברה יקרה מדי, שהרי גם כאן לא ניתן להיות בטוחים שתקבלו את מה שאתם מצפים לקבל, אבל ניקיון לצורך ניקיון לאחר שיפוץ כדאי מאוד לבחור בחברה שהמחיר שלה סביר ומקובל, שהשירות שלה מקצועי, שהניסיון שלה רב ובעיקר שהיא יודעת להציע לכם בדיוק את מה שאתם צריכים, או ליתר דיוק – את מה שהבית שלכם צריך. אין דרך טובה יותר להבטיח לעצמכם ראש שקט ובית מבריק גם לאחר שיפוץ יסודי.

Call Now Button
× פנו אלינו בוואטסאפ...